VERZENDEN
Bestel jij je product voor 16:00 dan versturen wij het dezelfde werkdag nog! Dit betekent dat je normaal gesproken* de bestelling de volgende werkdag mag verwachten. Met uitzondering op feestdagen!
Wat zijn de verzendkosten?
Land | Kosten | Gratis boven….. | Leveringstijd |
---|---|---|---|
Nederland 🇳🇱 | €4,95 of €7,95 | €50,- | 1 werkdag |
Belgie 🇧🇪 | €9,95 | €75,- | 1 tot 3 werkdagen |
Luxemburg 🇱🇺 | €9,95 | €75,- | 2 tot 3 werkdagen |
Duitsland 🇩🇪 | €9,95 | €75,- | 2 tot 3 werkdagen |
Frankrijk 🇫🇷 | €9,95 | – | 2 tot 4 werkdagen |
Spanje 🇪🇸 | €9,95 | – | 3 tot 5 werkdagen |
Portugal 🇵🇹 | €9,95 | – | 4 tot 7 werkdagen |
Mocht je graag vanuit een ander land willen bestellen.
Neem dan contact met ons op (aloha@freshwaves.nl). Wij gaan graag samen met jou opzoek naar een oplossing!
RETOURNEREN
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling of heb je toch de verkeerde producten besteld? Dat is vervelend maar wij zullen er alles aan doen om het op te lossen.
Als jouw bestelling bezorgd is, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van redenen te ruilen of te retourneren. Na deze periode zullen wij met je overleggen wat de mogelijkheden zijn.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzend- en transactiekosten gecrediteerd. De kosten voor retour van uw thuis naar Fresh Waves zijn voor eigen rekening. De kosten bedragen circa €7,25 (in NL) per pakket, voor de exacte tarieven raadpleeg uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via aloha@freshwaves.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Bij ruilen en retourneren worden de volgende voorwaarden gesteld:
- Stuur als eerste een mail naar aloha@freshwaves.nl met informatie wat je wilt retourneren. De klantenservice zal je instructies geven om de bestelling terug te sturen.
- Je kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn bij de webshop van Fresh Waves.
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden te gebruiken.
- De verzendkosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
- Bij retourneren zal het retour te ontvangen bedrag binnen 14 dagen na terugontvangst aan je overgemaakt worden.
- Bij beschadiging of klachten, dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice van Fresh Waves, te bereiken tijdens kantooruren op +31 (0)38-2340 250
Wij adviseren retouren met aangetekende post te verzenden in verband met adequate verzekering voor eventuele schade en/of verlies in de post. Bewaar altijd het verzendbewijs totdat de zaak is gesetteld en jij jouw terugbetaling hebt ontvangen. De verzender is verantwoordelijk voor de inhoud en verzending.
Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op via het nummer +31 (0)38-2340 250 of e-mail: aloha@freshwaves.nl
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar aloha@freshwaves.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
* Wij geven aan dat de levertijd normaal gesproken 1 werkdag is, dit komt omdat wij afhankelijk zijn van de desbetreffende vervoerder. Het kan dus een dag langer duren in Nederland.