Verzenden & retourneren

LET’S GO

VERZENDEN

Bestel je voor 16:00 uur dan verzenden wij het dezelfde werkdag. Normaal gesproken word je bestelling de volgende werkdag bezorgd. Met uitzondering op feestdagen.

In welke landen leveren wij?

Op dit moment leveren wij alleen nog in Nederland & België. Mocht je graag vanuit een ander land willen bestellen.
Neem dan contact met ons op (aloha@freshwaves.nl). Wij kijken graag naar een oplossing.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten van de verzending is afhankelijk van de grootte en van het totale bedrag van je order.
Brievenbuspost kost €4,50 en normale pakketten kosten €6,95.
Mocht je meer bestellen dan €49,95 dan is je verzending gratis.

RETOURNEREN

Toch niet helemaal tevreden over je bestelling of heb je toch de verkeerde producten besteld? Dat is vervelend maar wij zullen er alles aan doen om het op te lossen.

Als jouw bestelling bezorgd is, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van redenen te ruilen of te retourneren. Na deze periode zullen wij met je overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Bij ruilen en retourneren worden de volgende voorwaarden gesteld:

  • Stuur als eerste een mail naar aloha@freshwaves.nl met informatie wat je wilt retourneren. De klantenservice zal je instructies geven om de bestelling terug te sturen.
  • Je kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn bij de webshop van Fresh Waves.
  • Het artikel dient onbeschadigd en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
  • De verzendkosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
  • Bij retourneren zal het retour te ontvangen bedrag binnen 14 dagen na terugontvangst aan je overgemaakt worden.
  • Bij beschadiging of klachten, dien je eerst contact op te nemen met de klantenservice van Fresh Waves, te bereiken tijdens kantooruren op +31 (0)38-2340 250

Wij adviseren retouren met aangetekende post te verzenden in verband met adequate verzekering voor eventuele schade en/of verlies in de post. Bewaar altijd het verzendbewijs totdat de zaak is gesetteld en jij jouw terugbetaling hebt ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op via het nummer +31 (0)38-2340 250 of e-mail: aloha@freshwaves.nl

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar aloha@freshwaves.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

De waardering van www.freshwaves.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 45 reviews.
Chat openen
Alohaaa, Waar kunnen wij je mee helpen?
Alohaaa, Waar kunnen wij je mee helpen?