KLACHTEN

Wij nemen elke klacht serieus

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar aloha@freshwaves.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.freshwaves.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 45 reviews.
Chat openen
Alohaaa, Waar kunnen wij je mee helpen?
Alohaaa, Waar kunnen wij je mee helpen?